В Японії, країні, де 98% людей мають дефіцит вітаміну D, давня культура перевтоми в поєднанні з щільним міським середовищем створила спосіб життя, який змушує людей сидіти в закритих приміщеннях, подалі від сонця.
Пивний бренд Corona у своїй новій кампанії «Impossible Plants», створеній агентством GUT Asia, замінив піщані береги на урбаністичну стійкість та гучне відзначення тихої непокори.
На тлі щільної бетонної забудови Токіо кампанія черпає натхнення в тому, що часто не помічають: рослини, які якимось чином пробиваються крізь тріщини в бруківці, проростають між плитками і процвітають у найнесподіваніших куточках міста — і всі вони інстинктивно тягнуться до сонця.
Кожен візуальний образ фіксує момент неймовірного зростання: коріння, що розколює плитку, стебла, що гнуться повз сталь, життя, що наполягає на світлі. Це метафора наполегливості в сучасному житті та нагадування про те, що під сонцем можливо все.