Viagra перетворила моменти близькості закоханих пар на мистецтво
15 Кві 2025, 11:08

Viagra перетворила моменти близькості закоханих пар на мистецтво

У Китаї, де фармацевтична реклама суворо регулюється, а секс залишається делікатною темою, реклама Viagra потребувала делікатного, але переконливого підходу.

Тож агентство Ogilvy Shanghai перетворило інтимність на мистецтво — засіб, який виходить за рамки обмежень і водночас викликає розмову. Viagra співпрацювала з відомим художником і запросила три реальні пари поміркувати про їхній досвід згасання пристрасті та викликів інтимності.

Через відверті розмови з трьома парами вони зіткнулися з реальністю того, скільки часу минуло з моменту їх останнього спілкування. Потім, залишившись наодинці з камерою, їх моменти близькості, посилені Viagra, були зафіксовані за допомогою покадрової фотографії, перетворюючи швидкоплинні взаємодії на довготривалі вияви кохання.

Через тиждень пари були запрошені до приватної галереї, щоб переглянути їхні фотографії, заново пережити свої емоції через мистецтво. Їхні розповіді та фотографії були оприлюднені в Інтернеті в китайський День святого Валентина, викликаючи органічні дискусії про інтимні стосунки, залишаючись при цьому повністю відповідним правилам реклами.

Розкажіть друзям про новину