Занепокоєння щодо впливу технологій на психічне здоров’я продовжує зростати в усьому світі. Тим часом Vivo, провідна телекомунікаційна компанія Бразилії, приєдналася до групи інтернет-провайдерів, які борються із залежністю від екранів, у партнерстві з агенцією Africa Creative запустивши кампанію, що спонукає до роздумів. Africa Creative використала хіт американської співачки Олівії Родріґо «Jealousy, Jealousy», щоб надати кампанії максимального ефекту.
Використання пісні «Jealousy, jealousy» було обрано саме через її слова про потенційний негативний вплив соціальних мереж на посилення емоційних травм, а також через тісний зв’язок поп-зірки з поколінням Z. Це стало потужною метафорою нездорової прив’язаності до своїх пристроїв.
Ініціатива «Toxic Relationship» привертає увагу до психологічного впливу надмірного перебування перед екраном, особливо серед молодого покоління. Вона є частиною прагнення Vivo заохочувати збалансоване використання технологій, запрошуючи людей встановлювати межі для своїх смартфонів і розвивати більш усвідомлені цифрові звички, а також має на меті розпочати змістовні розмови про роль технологій у нашому житті та мотивувати користувачів контролювати час, проведений за екраном.