Україна представила магазин, у якому нічого не можна купити
14 Кві 2025, 12:56

Україна представила магазин, у якому нічого не можна купити

13 квітня відбулось офіційне відкриття EXPO 2025 в Осаці з головною темою «Designing Future Society for Our Lives». У виставці беруть участь понад 160 країн, які демонструють власні інноваційні досягнення.

Україна, завдяки підтримці уряду Японії та бізнес-партнерів, відкрила двері свого павільйону «Not For Sale», презентуючи власне бачення цінностей майбутнього. У день відкриття павільйон відвідало близько 5 000 осіб. 

Павільйон під назвою «Not For Sale» має форму магазину, в якому нічого не можна купити. Замість товарів тут представлено 18 предметів, кожен з яких символізує людську цінність — свободу, гідність, стійкість тощо.

Кожен об’єкт має справжній штрих-код, який відвідувачі можуть сканувати за допомогою спеціальних магазинних сканерів, встановлених у павільйоні. Замість звичних цін на товари вони побачать на екрані відеоісторії з України, що метафорично демонструють ціну, якою нам дається право на освіту, cвобода вибору, право на медичну допомогу, тощо.

Участь України в EXPO 2025 стала можливою завдяки підтримці українських бізнесів, тож поруч з головним павільйоном розташована зона «Values-Driven Economy». Тут відвідувачі побачать артефакти від компаній, які продовжують працювати та розвиватися в Україні попри виклики повномасштабної війни.

Каска від «ДТЕК», чиї працівники відновлюють електропостачання для мільйонів людей під постійними російськими обстрілами. Прострілена сирена Ajax, яка попри все продовжує працювати і захищати. Колба нафти від найбільшої нафтогазовидобувної компанії України «УКРНАФТА», а також — експонати від агропромислового холдингу «Астарта», виробника та дистрибʼютора товарів для дому та особистої гігієни корпорації «Біосфера» та лідера інклюзивних реформ у фінансовому секторі України Ощадбанка. Кожен експонат розповідає історію незламності, доводячи, що стійкість — це не просто слово, а щоденна реальність українських підприємців.

Артефакти від бізнесів можна побачити у зоні Values Driven Economy, а товари — в основному павільйоні.

Креативна ідея павільйону «Not For Sale» була розроблена креативною агенцією Bickerstaff.734.  

Розкажіть друзям про новину