Microsoft інвестував значні кошти у ШІ-помічника Copilot. Кампанія з його запуску під назвою «Be the Pilot» розпочалася з десяти відеороликів, створених спільно з продюсерською компанією та креативним агентством Panay Films і режисером Волтом Беккером. У серіях показано, як ШІ допомагає підготуватися до презентації, організувати свій тиждень, закінчити роботу або подолати творчий блок.
У відео компанія реалізувала своє почуття гумору. У кожному із роликів є нотка божевілля в реальних життєвих ситуаціях, щоб підкреслити простоту і задоволення від того, що компанія називає ШІ-помічником.
Проєкт «Be the Pilot» стартував у США 10 квітня. Наступного місяця до нього додадуться соціальні кампанії, а також він буде запущений у Великій Британії.