Що об’єднує розклад на картах Таро, паніку на фондових ринках, повернення додому кота із Донбасу та прогноз погоди? Ні, не сон при температурі 38, а нова рекламна кампанія Третьої окремої штурмової бригади, яка стала справжнім вибухом креативу у соцмережах.
Видно, що команда працює з чітким фокусом на свою цільову аудиторію, використовуючи відповідні інструменти впливу. Кожен кадр рекламного ролика нагадує сцену із блокбастера про наближення «Першої міжгалактичної».
У новому відео Третя штурмова запрошує вступити до лав ЗСУ не звичними гаслами, а через меми, культові кіноцитати та сюжети, які більше схожі на фантастику, ніж на реальність. І знаєте що? Це працює! Принаймні у соцмережах кампанія потрапила у ціль — креативно, сміливо і сучасно, що викликало бурхливу хвилю реакцій у читачів — від сарказму до захоплення, проте точно нікого не залишила байдужим.
Цікаво, чи стане ця компанія новим мейнстримом для комунікації із молоддю?