Тетяна Корнієнко cтала маркетинг-директоркою Алло
10 Кві 2025, 14:19

Тетяна Корнієнко cтала маркетинг-директоркою Алло

Маркетинг Алло з березня перейшов під керівництво Тетяни Корнієнко, екс-CМО зоомагазинів MasterZoо та екскерівниці відділу маркетингових комунікацій мережі магазинів Comfy. Відтепер під її контролем перебуватимуть всі маркетингові функції Алло, включно з маркетинговою стратегією, бюджетом та ефективністю маркетингових каналів. 

«Тетяна підсилить наш топменеджмент та допоможе компанії залишатися серед лідерів українського е-commerce. Завдяки своєму досвіду та комплексному баченню вона реалізує комунікацію щодо оновлення бренду та нової стратегії Алло. Наразі важлива задача вибудувати план маркетингу щодо категорії «Інновау» — доступних інноваційних товарів, які полегшують життя та побут. Ми пропонуємо українцям інновації, щоб спростити повсякдення», — зазначає Максим Раскін, СЕО ГК «Алло». 

Тетяна понад 20 років працює у ритейлі та орієнтована на результат. Вона два роки керувала маркетингом мережі магазинів зоотоварів та 14 років працювала у мережі електроніки. В її багажу — управлінський досвід у національних багатоканальних роздрібних компаніях, а також унікальна експертність в розробці та впровадженні ефективних маркетингових і комунікаційних стратегій, робота з клієнтською базою, створення омніканальних дисконтних програм та промоциклів, вибудовування безшовних маркетингових процесів.

«Перед Алло постали доволі амбітні цілі. Для їхнього досягнення є потужна команда, ідеї, інноваційні продукти, бажання поліпшувати та спрощувати життя українців, готовність до змін, зростання та нарощування ефективності. Саме це мене і привело в компанію. Гадаю, буде цікаво і не сумно. Точно знаю, що роботи буде багато. Дякую команді за довіру», — коментує Тетяна Корнієнко, директорка з маркетингу Алло.

Розкажіть друзям про новину