У світі, де все можна пропустити, Heinz нагадує людям, що деякі речі, такі як густий, насичений кетчуп, варті того, щоб зачекати.
Саме тому бренд кетчупу представив «Post-Post Credits» — першу в історії рекламу, яка переривається фільмом.
Ексклюзивно під час показів фільмів «Профі» 9 квітня, «Мікі 17» та «Аматор» 10 та 11 квітня у кінотеатрах Reel Cinemas у Dubai Mall, цей унікальний у своєму роді кінематографічний досвід складається з двох частин.
Перша частина дражнить перед початком фільму, але справжня винагорода приходить після того, як йдуть титри. Лише ті, хто буде достатньо терплячим, щоб досидіти до кінця, отримають лімітовану сувенірну продукцію Heinz та ексклюзивні знижки — задоволення, яке, як і сам густий та насичений кетчуп Heinz, варте того, щоб на нього зачекати.