Corona, пивний бренд, що народився на пляжі та має тісний зв’язок із сонцем, запускає перший у світі сонячний заповідник, щоб зберегти доступ до сонячного світла на громадських пляжах.
Більше половини населення Бразилії живе на узбережжі країни. Зі зростанням населення відбувається розвиток і розширення набережних, а це означає, що пляжні парасольки — не єдине джерело тіні на піску.
Corona, яка святкує своє 100-річчя у 2025 році, обрала для створення сонячного заповідника бразильський пляж П’єдаде в Пернамбуку. Бренд орендує землю, що виходить на пляж, щоб обмежити висоту будівлі, щоб запобігти потенційному затіненню сонячного світла і забезпечити його потрапляння на пісок.
Ця локація стане першою в рамках безпрецедентної концепції, яка має на меті надихнути людей до дій, спрямованих на збереження доступу до сонця у повсякденному житті. Протягом наступного року бренд планує створити заповідники на більшій кількості ринків, включаючи Південну Африку.
Ініціатива «Sun Reserve» була розроблена у партнерстві з агентством Grey.