Marketing&tech агенція TWID розробила дизайн-систему для військового батальйону «Вовки Да Вінчі». Новий візуальний стиль підкреслює ідентичність підрозділу, робить комунікацію впізнаваною та скорочує час на створення матеріалів.
Батальйон «Вовки Да Вінчі» імені Дмитра Коцюбайла — добровольчий підрозділ, що з 2014 року стоїть на захисті незалежності України.
Завданням агенції було зробити просту та гнучку дизайн-систему, яка поєднує спадщину батальйону із сучасністю та технологічністю. Основою системи став офіційний шрифт ЗСУ UAF Sans, підкреслюючи те, що на початку 2022 року батальйон приєднався до ЗСУ.

«Ми перевинайшли класичні методи використання з UAF Sans та осучаснили його вигляд. Агенція розробила кастомну систему верстки та роботи зі шрифтом: крупні заголовки, читабельний текст, акценти та стилістичні гліфи», — Павло Карелін, дизайнер маркетингової агенції TWID.
Соцмережі стали важливим напрямом оновленої айдентики. Для «Вовків Да Вінчі» увага аудиторії напряму впливає на підтримку батальйону, тому їхня комунікація має бути максимально чіткою та структурованою. TWID розробили фотостиль, щоб візуально відокремити різні формати взаємодії: від емоційних — до інформативних дописів.
Нова дизайн-система «Вовків Да Вінчі» вже показала свою ефективність у фандрейзингу. Кампанії «10 мільйонів на дрони», «Один зі Зграї» та «Підкори пітьму» за півроку досягли загального охоплення понад 10 млн та зібрали 35 млн гривень. До зборів долучилися понад тисяча українців, 50 бізнесів, 35 закладів і 20 лідерів думок.
