«Він думає, що я не сміюсь, бо у мене аутизм»: ролик використав гумор, щоб розвіяти міфи щодо РАС
07 Кві 2025, 12:49

«Він думає, що я не сміюсь, бо у мене аутизм»: ролик використав гумор, щоб розвіяти міфи щодо РАС

З нагоди Всесвітнього місяця поширення інформації про аутизм, який проходить у квітні, благодійна організація Autistica використовує безтурботний гумор, щоб розвіяти стереотипи.

Рекламний ролик під назвою «See Us as Individuals, Not Stereotypes» в жартівливій формі кидає виклик статус-кво.

За словами організації, багато людей, які не мають аутизму, вважають, що вони розуміють цей розлад, але занадто часто на людей з РАС дивляться крізь призму спрощених стереотипів. Підриваючи цю ідею, кампанія бореться з поширеними помилковими уявленнями.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія ґрунтується на життєвому досвіді та була розроблена у тісній співпраці з людьми з аутизмом.

Розкажіть друзям про новину