«Він думає, що я не сміюсь, бо у мене аутизм»: ролик використав гумор, щоб розвіяти міфи щодо РАС
07 Кві 2025, 12:49

«Він думає, що я не сміюсь, бо у мене аутизм»: ролик використав гумор, щоб розвіяти міфи щодо РАС

З нагоди Всесвітнього місяця поширення інформації про аутизм, який проходить у квітні, благодійна організація Autistica використовує безтурботний гумор, щоб розвіяти стереотипи.

Рекламний ролик під назвою «See Us as Individuals, Not Stereotypes» в жартівливій формі кидає виклик статус-кво.

За словами організації, багато людей, які не мають аутизму, вважають, що вони розуміють цей розлад, але занадто часто на людей з РАС дивляться крізь призму спрощених стереотипів. Підриваючи цю ідею, кампанія бореться з поширеними помилковими уявленнями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія ґрунтується на життєвому досвіді та була розроблена у тісній співпраці з людьми з аутизмом.

Розкажіть друзям про новину