Актори з невидимими банками підкреслили відсутність калорій у Coca-Cola Zero
04 Кві 2025, 11:56

Актори з невидимими банками підкреслили відсутність калорій у Coca-Cola Zero

Агентство Ogilvy India створило нову кампанію «Coke Zero Auditions», обігруючи загальновідомий метод акторської гри, коли актори вдають, що п’ють уявний напій, і намагаються зробити це якомога переконливіше.

Акторам-початківцям було запропоновано пройти прослуховування для кампанії, уявивши, що вони п’ють Coca-Cola Zero.

Але родзинка полягала в тому, що кастинги були не для кампанії — кастинги були кампанією. Ролики з акторами, які п’ють з невидимих банок, чудово демонструють, як Coke Zero освіжає, не впливаючи при цьому на споживання калорій. Коротше кажучи, якщо говорити про калорії, то це все одно, що взагалі нічого не пити.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину