Friskies перетворив випадкові натискання клавіш котом на знижки
03 Кві 2025, 12:59

Friskies перетворив випадкові натискання клавіш котом на знижки

Власники котів знають: достатньо лише залишити клавіатуру без нагляду, щоб їхні коти стали веброзробниками. Розриви сторінок, клавіша «Видалити» чи помилково надіслане незрозуміле повідомлення — їхнє проходження настільки ж хаотично, як і зворушливо.

За допомогою своєї нової кампанії «Cat Codes» бренд котячих кормів Friskies перетворив цю поведінку на конкретну перевагу для власників котів: знижки на продукцію бренду, створену лапами улюбленця.

Створена агентством Publicis Brazil, кампанія заснована на кумедній ідеї: запрошувати власників дозволити своєму коту друкувати на клавіатурі, а потім перетворювати ці випадкові натискання клавіш на 15% знижку на продукцію Friskies.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб взяти участь в акції, учасникам потрібно перейти на вебсайт «Eu quero Nestlé», зареєструватися та дозволити своєму коту висловлюватися котячою мовою. Потім система розпізнає натискання клавіш і перетворює їх на «Cat Codes».

Розкажіть друзям про новину