Coors Light представив найхолоднішу рекламу
03 Кві 2025, 12:01

Coors Light представив найхолоднішу рекламу

Кожен, хто відкривав пиво Coors Light, знає, що найкраще насолоджуватися, коли гори стають синіми.

На честь культових банок і пляшок, колір яких змінюється під час холоду, в новій радіокампанії «Cold Activated Announcers» беруть участь актори, які записували рекламу під час занурення в лід, охолоджений до 42 градусів.

Щоб отримати найхолоднішу радіорекламу, диктори занурилися у лід, щоб прочитати сценарії радіореклами Coors Light. Актори голосу витримали морозні температури, щоб показати рекламу, яка піднімає холодні напої бренду на новий рівень.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик демонструє інтерв’ю з акторами озвучування, які пірнають у холод та читають свої репліки в освіжаюче низькій температурі.

Розкажіть друзям про новину