Берлінське агентство перетворилося на аптеку для брендів
02 Кві 2025, 17:21

Берлінське агентство перетворилося на аптеку для брендів

Ребрендинг агенцій завжди є добрим кормом для пародії, і Innocean Berlin пішло ва-банк із кумедним першоквітневим трюком — уявляючи себе «цілителем», який лікує будь-яких хворих клієнтів, і перейменовує себе на Glory Over Pain Corporation.

Відео розповідає про загальну ідею трюку, і воно досить точно імітує тон фактичного ребрендингу агентства. Уся візуальна айдентика черпає натхнення з фармацевтичних препаратів, знеболюючих засобів, аптечок і рецептів.

Оновлена була не тільки назва, а також канцелярське приладдя, вивіски, tone of voice та навіть двері офісів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Мерч був створений не лише для команди. Лінійка товарів також доступна громадськості через онлайн-магазин, тому що ефективні засоби не повинні бути секретом.

Розкажіть друзям про новину