ВРК та idealer$ запустили зарплатне дослідження у креативній сфері
01 Кві 2025, 15:44

ВРК та idealer$ запустили зарплатне дослідження у креативній сфері

Вперше за кілька років в Україні стартує зарплатне дослідження у креативній сфері. Його ініціювала агенція Idealers спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією, адже на відміну від IT, де такі дані оновлюються регулярно, у креативній сфері такої культури немає.

Чому це важливо?

Прозорість зарплат допомагає спеціалістам адекватно оцінювати свою вартість на ринку, а компаніям — вибудовувати справедливу систему оплати праці. Наразі кожен орієнтується або на власні припущення, або на старі дані, що втратили актуальність.

Аби участь у дослідженні була приємнішою, організатори заколабились із CASES та SKVOT. Хто витратить 5 хвилин свого часу — мають можливість отримають доступи до окремих лекцій для креаторів for free. Заповнити анкету можна тут.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину