Сотні котів дряпають кігтями білборди бренду ласощів для котів DREAMIES у Лондоні, демонструючи, як далеко вони готові зайти, щоб дістати лапами ласощі. Ідея adam&eveDDB полягає в тому, що 3D-моделі котів атакують будівлі, щоб дістатися до гігантських пачок DREAMIES на білбордах, розміщених на вулицях Лондона.
Коти захоплюють локації, піднімаючись по водостічних трубах, повзаючи дахами та звисаючи з білбордів. Котиків зі склопластику, розмальованого вручну, було створено за допомогою 3D-візуалізації на основі поз реальних котів, які шукають ласощі DREAMIES.
Хала Сінно, бренд-директорка DREAMIES, MARS, зазначила: «Ми раді представити нову захоплюючу кампанію DREAMIES, натхненну простою істиною про те, що коти зроблять все заради наших неперевершено смачних ласощів. Наша мета — відзначити те, що робить котів такими особливими — підкреслити їхній розум, наполегливість, спритність та хитрість — риси, які нагадують нам про те, наскільки веселішим є життя, коли вони поруч».
Ент Нельсон та Майк Сазерленд, головні креативні директори adam&eveDDB London, додали: «Коти можуть бути прохолодними, спокійними та зібраними, але покладіть поруч з ними пачку ласощів DREAMIES, і це буде зовсім інша історія. Ці особливі форми показують, на яку хитрість і винахідливість здатні наші котячі друзі, щоб роздобути ласощі».