У Шотландії випустили газовану воду, яка дбає про популяцію качок та річкових риб
27 Бер 2025, 14:52

У Шотландії випустили газовану воду, яка дбає про популяцію качок та річкових риб

Не обмежуючись лише рекламою, агенція Leith створила власний безалкогольний напій, який приносить користь Землі. «Hell or High» — це газована вода зі смаком лайма, прибуток від продажу якої йде безпосередньо на очищення водних шляхів Великої Британії, починаючи з річки, що протікає повз задні двері Leith.

Щоб втілити це в життя, агенція Leith звернулася за допомогою до представників дикої природи, які так відчайдушно потребують порятунку, щоб процвітати, як колись у британських річках і водних шляхах, в якості «амбасадорів». Напій було виготовлено та розповсюджено у співпраці з місцевою пивоварнею Pilot, щоб долучитися до зусиль громади, спрямованих на покращення нашого довкілля, незважаючи ні на що.

Іноді важко уявити, що річка Лейт, яка протікає через Единбург, була ідилічною місциною, наповненою дикою природою та приголомшливими краєвидами. «Hell or High», з його привабливими вікторіанськими акварельними малюнками, був створений не лише для того, щоб нагадати про ті блаженні дні, але й для того, щоб допомогти Water of Leith Conservation Trust продовжити відновлення річки до її колишньої величі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для керівника відділу дизайну Leith Роба Петрі ця кампанія має особливе значення. Саме на тій ділянці води, яку він зараз намагається захистити, стався надзвичайний випадок, коли він пірнув у річку і врятував життя жінці.

Художні роботи на банках та друкованій рекламі натхненні роботами відомого шотландського художника Джеймса Херона, який намалював багато чудових акварелей із зображенням сільських шотландських пейзажів. Деякі з цих сцен зображені на продукції та у рекламі, що її супроводжує, разом із типовими заголовками: «Water that gives a duck» та «No more damselflies in distress». Є навіть пристрасний «minnow-festo» від маленької рибки, яка нарікає на те, що «плаває проти течії лайна цілими днями, щодня», перш ніж перервати себе, щоб визнати, що нарешті хтось прийшов їй на допомогу.

Дизайн логотипу також був продуманий до дрібниць: молекулярна структура хімічного символу H2O влучно відображає HOH — «Hell or High». Після запуску кампанії у Шотландії планується зосередити увагу на інших річках Великобританії, які також гостро потребують допомоги.

Напій, створений на основі чистої шотландської води, свіжого лайма (на згадку про минуле регіону, який перемагав цингу), без добавок та цукру, буде виготовлятися та розповсюджуватися компанією Pilot Beer, що базується в Единбурзі.

Метт Джонсон, директор Pilot Beer, заявив: «Зараз важливіше, ніж будь-коли, робити покупки у місцевих виробників і, більше того, робити все можливе, щоб допомогти місцевій громаді та навколишньому середовищу. Ми вважаємо, що «Hell or High» — це бренд, який може реально змінити життя у Великій Британії».

Роб Петрі, керівник відділу дизайну компанії Leith, додав: «Вода Leith займає особливе місце в моєму серці, і зробити свій внесок у її захист для багатьох наступних поколінь — це найменше, що ми всі можемо зробити. А тепер ідіть і купуйте напій».

Розкажіть друзям про новину