Можливо, боги продажу квитків на бейсбол не були до вас прихильні, але пиво Coors Light готове загладити цю проблему порцією крижаного освіжаючого напою.
У рамках вітальних домашніх матчів Даймондбекс Molson Coors випустив «Obstructed Brews» у якості винагороди за невдалі місця для сидіння.
Програма дебютує в четвер, коли Даймондбекс з Чикаго Кабс на стадіоні Чейз Філд у Феніксі. Вболівальники, яким бетонні стовпи чи будь-що інше псує огляд, можуть зробити фото і завантажити його в інструмент бренду на основі штучного інтелекту.
«Якщо ваше місце буде визнано «less-than-chill», ми компенсуємо це за допомогою Coors Light», — заявляє бренд, зазначаючи, що «не всі місця на стадіоні однакові».
Насправді, що гірше місце, то кращий напій, оскільки штучний інтелект сканує ситуацію і відповідно дозує пиво. «Чим менше ви бачите гри, тим більше Coors Light ви отримаєте», — каже бренд.

«Бейсбольні фанати настільки пристрасні, що готові зайняти будь-яке місце на стадіоні, аби бути частиною дійства, особливо під час домашніх матчів. Ми перетворюємо ці не найкращі місця на місця преміум-класу з Coors Light», — говорить Марсело Паскоа, віце-президент з маркетингу компанії Coors Light.