Coors Light дарує фанатам бейсболу безкоштовне пиво за невдалі місця
26 Бер 2025, 11:52

Coors Light дарує фанатам бейсболу безкоштовне пиво за невдалі місця

Можливо, боги продажу квитків на бейсбол не були до вас прихильні, але пиво Coors Light готове загладити цю проблему порцією крижаного освіжаючого напою.

У рамках вітальних домашніх матчів Даймондбекс Molson Coors випустив «Obstructed Brews» у якості винагороди за невдалі місця для сидіння.

Програма дебютує в четвер, коли Даймондбекс з Чикаго Кабс на стадіоні Чейз Філд у Феніксі. Вболівальники, яким бетонні стовпи чи будь-що інше псує огляд, можуть зробити фото і завантажити його в інструмент бренду на основі штучного інтелекту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Якщо ваше місце буде визнано «less-than-chill», ми компенсуємо це за допомогою Coors Light», заявляє бренд, зазначаючи, що «не всі місця на стадіоні однакові».

Насправді, що гірше місце, то кращий напій, оскільки штучний інтелект сканує ситуацію і відповідно дозує пиво. «Чим менше ви бачите гри, тим більше Coors Light ви отримаєте», каже бренд.

«Бейсбольні фанати настільки пристрасні, що готові зайняти будь-яке місце на стадіоні, аби бути частиною дійства, особливо під час домашніх матчів. Ми перетворюємо ці не найкращі місця на місця преміум-класу з Coors Light», говорить Марсело Паскоа, віце-президент з маркетингу компанії Coors Light.

Розкажіть друзям про новину