З нагоди Міжнародного дня боротьби з насильством щодо жінок ООН-Жінки та агентство IMPACT BBDO запустили кампанію «InkVisible».
Хна, яка традиційно асоціюється з весіллями та святкуваннями, розповідає про набагато темнішу реальність — домашнє насильство, від якого страждають мільйони жінок у Пакистані.
У культурі, де руки та ноги майбутніх наречених прикрашають хною, кампанія «InkVisible» перетворює ці святкові мотиви на видимі сліди страждань. Делікатні квіткові арабески зникли, замість них — малюнки травм: синяк під очима, сліди від удушення, синці на лобі чи навіть порізані губи, які ретельно відтворено хною.
Згідно з даними ООН, кожна третя заміжня жінка в Пакистані зазнає фізичного чи психологічного насильства. Проте більшість із них мовчать зі страху чи соціальної стигми, пов’язаної з розлученням.
Кампанія, розгорнута у великих містах Пакистану, проводилася в громадських місцях з високим відвідуванням жінок, а також у соціальних мережах і під час національних заходів. Постери, як художні, так і тривожні, закликають жінок зателефонувати на національний номер екстреної допомоги, який видно на кожному зображенні.