TikTok-акаунт Міністерства оборони України знову у центрі уваги, і цього разу не через важливі роз’яснення чи новини. 20 березня там з’явилося відео, де ведучий вирішив підрахувати… скільки чизбургерів можна купити за 1 мільйон гривень.
Такою несподіваною комунікацією Міноборони привернуло увагу до нового проєкту — добровільної ініціативи для українців віком 18−24 роки, які готові долучитися до Сил оборони на один рік в рамках проєкту «Контракт 18−24»
«Я не пропоную вам купити не один мільйон гривень чизбургерів. Я пропоную вам дещо інше — заробити один мільйон гривень», — запевняє герой відео.
Щоправда, у коментарях користувачі таку комунікацію не оцінили. Дехто назвав її неповагою до військових і добровольців, інші прямо зазначили, що відчувають сором за такий спосіб агітації, а точніше — «крінжою».
Здається, поки що єдине, що Міноборони точно вдалося, — це зробити цей ролик вірусним. Але чи варто було вимірювати обороноздатність країни в чизбургерах?