Dentsu Creative Indonesia та Jasa Marga, провідний індонезійський оператор автомобільних доріг, розпочали інноваційну кампанію, спрямовану на боротьбу з тривожним рівнем дорожньо-транспортних пригод, спричинених недосипанням.
Визнаючи, що втома водія є причиною 80% аварій на платних дорогах, Dentsu Creative Indonesia та Jasa Marga у партнерстві з Spotify розробили WAKEUPADS — звукове сповіщення, яке покращує концентрацію уваги водія та знижує ризик смертельних аварій на Транс-Яві, одній з найдовших платних доріг Індонезії.
На дорозі Транс-Ява, яка простягається на 1167 км і вимагає від водіїв тривалої концентрації уваги, існує високий ризик мікросну, тобто втрати свідомості на частку секунди.
Проаналізувавши поведінку індонезійських водіїв, які слухають музику, щоб розважитися під час довгих поїздок, Dentsu Creative Indonesia разом зі Spotify представили WAKEUPADS — ініціативу, яка перетворює знайому колискову «Nina Bobo» на звуковий сигнал пробудження.
WAKEUPADS використовує передові технології звукового дизайну, науково доведені для підвищення пильності, стратегічно інтегруючи їх у колискову пісню. Завдяки технології геофіксації Spotify ці звукові сповіщення автоматично спрацьовували в зонах підвищеного ризику, гарантуючи, що водії отримують своєчасні підказки, які допомагають їм зосередитися.