Зрозуміти задум рекламників чи оформити картку: Bolt довів, що отримати знижку на поїздку легше, ніж здається
19 Бер 2025, 16:39

Зрозуміти задум рекламників чи оформити картку: Bolt довів, що отримати знижку на поїздку легше, ніж здається

Що може змусити людину змінити свої звички? Реальна цінність та вигода. Вже не вперше Bolt об’єднується з Visa, та цього разу в партнерах колаби також — àбанк та UKRSIBBANK. Компанії об’єднуються, щоб створити Bolt-картку, що дає -20% на доставку та поїздки з Bolt.

Проте навіть вигода не завжди є достатньою мотивацією: багато людей не хочуть додавати ще одну картку до свого гаманця через зайві клопоти. Розберись, завантаж застосунок, оформи картку, закинь кошти — це здається морокою.

Тож, аби переключити увагу клієнта зі складності на цінність, приєднались креативники з Rockets Growth R&D та розробили рекламну кампанію, що проведе його через усі етапи customer journey: обізнаність, вибір і дію.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Головна ідея креативної кампанії — показати, що зробити кілька додаткових рухів для отримання реальної вигоди не так складно, як здається. Оформити картку Bolt — це «напрягтися» лише раз, а економити — постійно.

У сітілайтах, банерах та диджитал-матеріалах команда Rockets Growth R&D зробила ставку на нестандартну подачу та гумор. Тексти розташовані у несподіваних місцях: у кутах, боком, догори дригом, щоб привернути увагу. 

У рекламному ролику, який запустився на YouTube, меседж буде донесено ще більш метафоричним, абсурдним та майже нереальним шляхом.

Кампанія включає зовнішню рекламу, банери в застосунках партнерів, активність в SMM, direct email, месенджери, а також Bolt-брендування (наприклад, підголовники в таксі).

Чи змусить кампанія постійних користувачів сервісів Bolt переглянути свою звичку, обрати вигоду та зекономити? За кілька місяців про результати обіцяють розповісти, але вже зараз зрозуміло, що така незвична подача відгукнулась багатьом і «завірусилась» в телеграм-каналах.

Розкажіть друзям про новину