Кур’єри проводять години на сонці. Це величезна проблема в Коста-Ріці, де рак шкіри є однією з найпоширеніших хвороб.
Агентство Havas Costa Rica та мережа фаст-фуд-ресторанів KFC вийшли за межі квадратних метрів і запропонували дуже несподіване рішення — профілактичне паковання.
KFC переосмислила паковання для своїх соусів, включивши до нього сонцезахисний крем, що забезпечує захист від шкідливого впливу ультрафіолетових променів, які є однією з головних причин раку шкіри.
Концепція сонцезахисного крему, натхнена відомими соусами KFC, є частиною пілотної програми, що стартувала 13 березня у всіх ресторанах мережі. Клієнти, які робили замовлення через сервіс Uber Eats, мали можливість безкоштовно додати сонцезахисний крем до свого замовлення, який потім передавався безпосередньо кур’єру. Цей жест підкреслює важливість турботи про тих, хто працює в умовах тривалого перебування на сонці.
За даними Фонду соціального забезпечення Коста-Ріки, 90% випадків раку шкіри пов’язані з впливом ультрафіолетових променів. У 2023 році було зареєстровано 236 нових випадків меланоми (найагресивніша форма раку шкіри) та понад 7 000 випадків немеланомного раку шкіри, включаючи базальноклітинну карциному та плоскоклітинний рак шкіри.
Кур’єри, які можуть проводити до 8 годин на день на сонці, є однією з найбільш вразливих груп до цих ризиків.