Київська благодійна барахолка Кураж та monobank представили спільний проєкт — перформанс-павільйон без барʼєрів КИТ.
«КИТ — це вихід за рамки, зокрема наші власні. Це експерименти з форматами, простором, змістом.
Ми будемо перформити свої події, події в колаборації з іншими, запрошені події, що варті уваги і які звучать в унісон з нашими цінностями та баченням культурного майбутнього України», — написала засновниця Куражу Альона Гудкова.
За її словами, monobank став головним партнером створення КИТА. Завдяки ньому у павільйоні «буде ремонт, безбар’єрність, нові вікна, комфортна посадка і вхід, що надихатиме ще з порога».
Логотипом проєкту став життєрадісний китовий хвіст, що крокує розкривши обійми. Його створила креативна агенція Banda.
Назва КИТ була обрана через те, що кит — велична й розумна істота, що фільтрує хаос і залишає лише суть, це ідеальна метафора павільйону, а також це повага до Київського Кита — скульптури, що живе по сусідству.