«1 гривня для 3 ОШБр»: як NOVUS об’єднує українців задля допомоги військовим
19 Бер 2025, 15:20
PR

«1 гривня для 3 ОШБр»: як NOVUS об’єднує українців задля допомоги військовим

У час, коли Україна продовжує боротися за свою незалежність, бізнес відіграє важливу роль у підтримці захисників.

Яскравим прикладом соціально відповідального підходу є ініціатива «1 гривня для 3 ОШБр» від мережі супермаркетів NOVUS, яка об’єднує українців задля допомоги військовим.

Мета проєкту та його завдання

Мета проєкту — надання реальної підтримки 3-й окремій штурмовій бригаді, яка веде активні бойові дії на передовій. Основне завдання ініціативи — акумулювання коштів для закупівлі необхідного обладнання, що підвищує ефективність роботи військових та забезпечує їхню безпеку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як працює ініціатива?

Проєкт передбачає простий та прозорий механізм підтримки. З кожної покупки товарів власної торгової марки NOVUS або кавових напоїв з автоматів у магазинах мережі, 1 гривня спрямовується на допомогу 3-й окремій штурмовій бригаді.

Усі зібрані кошти передаються на закупівлю високотехнологічного обладнання для виконання бойових завдань, зокрема:

  • радіолокаційні станції;
  • броньовані евакуаційні машини;
  • транспортні засоби;
  • прилади нічного бачення;
  • антидронові рушниці;
  • зарядні станції;
  • засоби РЕБ (радіоелектронної боротьби);
  • учбове обладнання для підготовки військових.

Ініціатива не лише забезпечує військових необхідним спорядженням, а й формує культуру соціальної відповідальності серед покупців. За час реалізації проєкту вже вдалося акумулювати понад 21 мільйон гривень.

Унікальність ініціативи та її вплив

Особливістю ініціативи є інтеграція благодійності у повсякденні покупки. Кожен клієнт мережі автоматично долучається до допомоги армії, купуючи якісні продукти власної марки NOVUS або каву. Одна гривня передається з прибутку компанії, тому клієнти нічого додатково не оплачують. Вони отримують перевірений якісний продукт, а компанія має можливість робити важливу справу, підтримуючи захисників. Такий підхід робить благодійність простою та доступною для кожного. Крім того, ініціатива сприяє підтримці української економіки та вітчизняних виробників, оскільки понад 98% товарів власної марки NOVUS виготовляються в Україні. Це не лише допомагає нашим захисникам, а й підтримує розвиток національної економіки.

Ця ініціатива — наш спосіб підтримати тих, хто захищає нашу свободу. Ми прагнемо зробити благодійність доступною для всіх, адже кожен внесок може стати вирішальним у боротьбі за спільну мету.
Максим Бєлов
директор з маркетингу NOVUS

NOVUS регулярно звітує про зібрані кошти та придбане обладнання, забезпечуючи прозорість проєкту. Це зміцнює довіру серед покупців і мотивує їх долучатися до важливої справи.

Ми розуміємо, наскільки важливо для наших клієнтів знати, куди спрямовуються їхні внески. Тому ми постійно публікуємо звіти та демонструємо реальні результати нашої спільної роботи.
Максим Бєлов
директор з маркетингу NOVUS

Співпраця з фондом «Підтримай Третю штрумову»

Проєкт реалізується у співпраці з фондом «Підтримай Третю штрумову», що забезпечує ефективне залучення та використання коштів.

Ми високо цінуємо NOVUS як надійного партнера, який щомісяця надає значну підтримку нашій Бригаді. Це дозволяє нам планувати закупівлі необхідного спорядження та ресурсів, що відіграє ключову роль у забезпеченні підрозділу. Співпраця з мережею триває вже понад три роки. Вона пройшла значну еволюцію — від підтримки ТРО «Азов» на початку повномасштабного вторгнення до розвитку полку «Азов», полку «ССО Азов», 3 ОШБр, а сьогодні — вже цілого Корпусу. За цей час NOVUS залишався нашим першим системним партнером, який стабільно допомагає і залишається поруч. Ця ініціатива дозволяє нам не лише оперативно реагувати на нагальні запити військових, а й планувати системні закупівлі обладнання. Ми розуміємо, що ця підтримка робить підрозділ більш ефективним та захищеним.
Олег Петренко
голова фонду «Підтримай Третю штурмову»

Популяризація ініціативи

Для популяризації ініціативи NOVUS активно залучає маркетингові та PR-інструменти. Важливу роль відіграє співпраця з відомими особистостями. Телеведуча та співачка Даша Астаф’єва, яка активно підтримує захисників, двічі ставала обличчям рекламної кампанії NOVUS на підтримку армії, мотивуючи українців робити свій внесок у спільну справу. Інтеграція бренду з нею була органічною та природною, оскільки її цінності збігаються з прагненням NOVUS допомагати нашим захисникам.

Кожен може допомогти

Ініціатива «1 гривня для 3 ОШБр» показує, що кожен внесок важливий. Купуючи товари власної торгової марки NOVUS або каву, українці роблять свій внесок у спільну справу. Завдяки таким ініціативам бізнес і споживачі об’єднуються заради однієї спільної мети — підтримати наших героїв.

Розкажіть друзям про новину