Apple використала кліше з кіно, щоб розповісти про функцію уповільненої зйомки на iPhone
17 Бер 2025, 16:30

Apple використала кліше з кіно, щоб розповісти про функцію уповільненої зйомки на iPhone

Продовжуючи свою серію «Shot on iPhone», Apple представила насичений екшном ролик, щоб рекламувати свою функцію уповільненої зйомки, яка є новою для моделі 16 Pro.

У короткометражці двоє акторів неквапливо відходять від палаючої будівлі. Використовуючи кліше з кіно, коли головні герої невимушено прогулюються, а за спиною все горить та вибухає, чоловіки коментують свою уповільнену прогулянку.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Розкажіть друзям про новину