Бійці «Хартії» знялися у кампанії колаборації бренду аксесуарів та соціального підприємства
17 Бер 2025, 10:44

Бійці «Хартії» знялися у кампанії колаборації бренду аксесуарів та соціального підприємства

Бійці бригади «Хартія» знялися у кампанії колаборації українського бренду аксесуарів RBTNK та соціального підприємства Saint Javelin.

«Знайомтеся з 30-річним Романом («Тренер»), 49-річним Михайлом («Озеро») та 46-річним Олександром («Кабан») — трьома бійцями бригади «Хартія», які колись жили звичайним життям у Харкові. Коли почалася війна, вони відмовилися стояти осторонь. Сьогодні вони служать з непохитною рішучістю, керуючись єдністю та знанням того, за що саме вони воюють», — зазначили Saint Javelin та RBTNK.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Saint Javelin (@saintjavelin)

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

У колаборації бренди створили три cталевих жетони, які символізують визначальні якості українців на полі бою: точність у дії, відданість у серці, невблаганність у боротьбі.

20% від продажу жетонів буде перераховано на підтримку захисників України. Кошти будуть розподілені порівну між Патронатною службою бригади «Хартія», яка надає всебічну підтримку бійцям та їхнім сім’ям, та медичною службою 82-ї окремої десантно-штурмової бригади, де засновник RBTNK Іордан Константініді служить медиком.

Розкажіть друзям про новину