Український маркетплейс порівняв функції свого застосунку з маяком, провідницею та другом
14 Бер 2025, 17:23

Український маркетплейс порівняв функції свого застосунку з маяком, провідницею та другом

Маркетплейс Rozetka запустив нову рекламну кампанію, у якій підсвічують сервіси, що допомагають клієнтам краще орієнтуватися в застосунку, зберігати товари, ставати в електронну чергу та не пропускати вигідні пропозиції.

Головна особливість кампанії — використання різних стилістик і тону голосу бренду в її межах. У Rozetka вирішили не йти стандартним шляхом, а поставитися до креативу як до експерименту.

Над створенням кампанії працювала креативна агенція Taktika.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У роликах незнайомі користувачам функції застосунку Rozetka набувають образності та життєвості через метафори. Сканер штрихкодів веде до потрібного товару, як маяк веде кораблі до берега.

Сповіщення у застосунку повідомляють про акції та замовлення так, як провідниця оголошує зупинки. Електронна черга займає місце заздалегідь, як друг у черзі.

Списки бажань збирають, як плейлисти під різні життєві події: пробіжки, тусовки чи подорожі.

Рекламну кампанію вже можна побачити у digital-просторі.

Розкажіть друзям про новину