Маркетплейс Rozetka запустив нову рекламну кампанію, у якій підсвічують сервіси, що допомагають клієнтам краще орієнтуватися в застосунку, зберігати товари, ставати в електронну чергу та не пропускати вигідні пропозиції.
Головна особливість кампанії — використання різних стилістик і тону голосу бренду в її межах. У Rozetka вирішили не йти стандартним шляхом, а поставитися до креативу як до експерименту.
Над створенням кампанії працювала креативна агенція Taktika.

У роликах незнайомі користувачам функції застосунку Rozetka набувають образності та життєвості через метафори. Сканер штрихкодів веде до потрібного товару, як маяк веде кораблі до берега.
Сповіщення у застосунку повідомляють про акції та замовлення так, як провідниця оголошує зупинки. Електронна черга займає місце заздалегідь, як друг у черзі.
Списки бажань збирають, як плейлисти під різні життєві події: пробіжки, тусовки чи подорожі.
Рекламну кампанію вже можна побачити у digital-просторі.
