KFC зобразив ритуал перетворення людини на смажену курку
14 Бер 2025, 15:41

KFC зобразив ритуал перетворення людини на смажену курку

KFC запустив нову частину своєї сюрреалістичної кампанії «Believe», у якій цього разу людина включена в культ і перетворена на шматок смаженої курки.

Робота, розроблена креативним агентством Mother та створена на основі минулорічної кінематографічної реклами, має на меті глибше заглибитися в «грайливу міфологію», яка оточує «пристрасну відданість» бренду курятині.

Новина за темою
Натовп людей повторив рухи курки у ролику-флешмобі KFC

У ролику показують чарівний ліс, де група відданих «віруючих» вирушають у подорож до озера з легендарної підливи KFC разом із золотим яйцем. Підійшовши до озера, одного з членів культу занурюють у підливу, а потім він перетворюється на шматочок хрусткої курки KFC.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину