Etnodim та бригада «Хартія» представили спільний дроп сорочок
14 Бер 2025, 10:39

Etnodim та бригада «Хартія» представили спільний дроп сорочок

Бренд Etnodim представив сорочку з символікою 13-ї бригади Національної гвардії України «Хартія» до другої річниці бригади.

У дроп увійшли дві вишиванки у білому та чорному кольорах. Вишивка на сорочках містить характерні для бригади елементи: емблема, стилізований тризуб з мечами, геометричні гілки, притаманні слобожанській вишивці, та люди, які тримаються за руки — як символ підтримки.

Співпрацю присвятили другій річниці формування бригади «Хартія», що відзначатиметься 14 березня. 40% від вартості сорочок Etnodim спрямовує на потреби бригади.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Обличчями кампанії стали військова медикиня «Хартії» Юлія «Тайра» Паєвська та начальник штабу бригади Максим «Альтаїр» Голубок. Світлини для кампанії підготував фотограф та військовослужбовець «Хартії» Роман Пашковський. 

«Ця сорочка поєднує традиції та дух сучасних воїнів, які щодня боронять нашу землю. Орнаменти символізують силу, незламність та єдність, а емблема «Хартії» нагадує про відвагу тих, хто стоїть на захисті України. Вишиванка — це не просто одяг, це символ нашої культури та ідентичності. Нехай вона стане оберегом для кожного, хто носить її з гордістю», — коментує начальник штабу бригади «Хартія», полковник Максим «Альтаїр» Голубок.

Розкажіть друзям про новину