У цю пору року в столиці Перу, Лімі, спостерігаються найбільш захоплюючі заходи сонця, і для людей стало культурною традицією зупинятися і милуватися краєвидом. Однак для спостереження за заходом сонця часто заважають білборди на головних проспектах міста.
Так, у кілька найспекотніших днів року в Перу агентство Leo Peru та пивний бренд Corona зайняли екрани вздовж ключових доріг, щоб транслювати захід сонця в прямому ефірі, дозволивши тисячам водіїв, що застрягли в заторах, насолодитися одним із останніх заходів сонця влітку, не відволікаючись на сторонні речі.
Головні дороги Ліми не лише перевантажені, але й насичені білбордами та диджитал-рекламою, що змагаються за увагу. Захопивши ці екрани, Corona запропонувала рідкісну мить паузи, посилюючи послання свого бренду — відключитися від рутини та возз’єднатися з природою.
Активація не лише здивувала та захопила водіїв, але й стала поштовхом до більш широкої розмови про необхідність моментів паузи та благополуччя у швидкоплинних містах.