Щоб представити свою зимову колекцію на Тижні моди в Лондоні, Burberry презентував кампанію, настільки ж вишукану, наскільки й інноваційну.
Створена студією Blinkink, ця серія короткометражних роликів оживляє культового лицаря Burberry за допомогою повністю вишитої вручну анімації.
Замість традиційної анімації Burberry обрав більш ремісничий підхід. 120 вишитих хрестиком кадрів було зібрано, щоб проілюструвати подорож лицаря Burberry знаковими місцями Лондона. Від Тауерського мосту до галереї Тейт, кожна сцена підкреслює зв’язок між брендом та історією англійської столиці.
Натхнений британськими середньовічними гобеленами, проєкт був створений у співпраці з London Embroidery Studio, яка спеціалізується на вишивці високої моди. Кожне зображення було вишите з ретельною точністю, що надає анімації унікальної текстури та глибини.