Благодійна організація з позитивної маскулінності Beyond Equality та агентство Forsman & Bodenfors об’єднали зусилля, щоб запустити нову кампанію, покликану залучити чоловіків до розмови про безпеку жінок.
Кампанія «See What She Sees» була натхнена моментом у «Шоу Грема Нортона», де актори Сірша Ронан і Пол Мескаль ненавмисно підкреслили разючий контраст у тому, як чоловіки та жінки орієнтуються у повсякденних ситуаціях.
Ґрунтуючись на даних національного опитування, яке показало, що приблизно шість із десяти чоловіків вважають, що занепокоєння безпекою іноді перебільшені, а також те, що 95% чоловіків погоджуються, що вони несуть однакову відповідальність за забезпечення безпеки жінок, мета кампанії висвітлити щоденні розрахунки, які жінки роблять, щоб почуватися в безпеці, часто непомітно для чоловіків.
NRG опитала 2000 респондентів, які демографічно репрезентують населення Великобританії. Опитування також виявило:
- Сім із десяти жінок відчувають занепокоєння через те, що за ними слідкують або переслідують, перебуваючи наодинці в громадських місцях (проти 44% чоловіків).
- Майже дві третини (65%) жінок кажуть, що побоювання безпеки обмежують їх соціальну та професійну участь, порівняно з трохи більше половини (55%) чоловіків.
- Майже дві третини жінок (64%) відчувають погане психічне здоров’я через проблеми безпеки, порівняно з 56% чоловіків.
Крім того, майже половина жінок (47%) вважають громадський транспорт місцем, де вони почуваються найбільш небезпечно, підкреслюючи критичну прогалину в повсякденній безпеці, яка впливає на мільйони під час щоденних поїздок на роботу та в повсякденному житті.