McDonald’s вшановує справжніх героїв повсякденного життя завдяки кампанії «Alas», розробленій агентством TBWA\Spain. Завдяки цій ініціативі мережа ресторанів фаст-фуду привертає увагу до кур’єрів, які долають дощ, холод і кілометри, щоб доставити замовлення до дверей людей.
У світі, де доставка стала невід’ємною складовою індустрії фаст-фуду, McDonald’s не міг ігнорувати важливу роль цих працівників, які працюють за лаштунками. Хоча бренд не має власної служби доставки, він покладається на Just Eat, Glovo та Uber Eats, водії яких щодня забезпечують задоволення потреб клієнтів.
Ідея кампанії базується на вражаючому візуальному ефекті: фотографії кур’єрів, які стоять перед рестораном McDonald’s, на тлі золотих арок, що створюють ілюзію, ніби у них є крила. У такий спосіб мережа перетворила цих працівників на сучасних ангелів, що стежать за розвезенням їжі по всьому місту.
На знімках зафіксовані кур’єри в екстремальних умовах — від снігу та проливного дощу до морозних ночей. Кожне зображення супроводжується промовистими повідомленнями на кшталт «Дякуємо, снігові супергерої» або «Дякуємо, опівнічні супергерої».
Це тонка, але потужна данина тому факту, що незалежно від погоди, ці кур’єри завжди в русі, щоб виконати замовлення.
Щоб максимізувати свій вплив, кампанія розгортається в широкому спектрі зовнішньої реклами: білборди та диджитал-білборди по всій Іспанії, реклама в метеорологічних застосунках і на вебсайтах, а також кампанія, орієнтована на користувачів служб доставки.