Можливо, деякі помітили, що відомий червоний логотип Youtube тепер має більш м’який, рожевий відтінок. Це тому, що дослідження користувачів показало, що цей колір входить до трійки найбільш застарілих елементів дизайну.
Востаннє оновлений у 2017 році, старий фірмовий колір YouTube був чисто червоним, який користувачі сприймали як «надто гучний, коли він використовувався в ключових моментах інтерфейсу», — зазначає Робін Лі, керівниця відділу візуального дизайну YouTube.
Старий червоний мав й інші технічні проблеми, наприклад, на деяких екранах він виглядав помаранчевим і викликав ефект вигорання на телевізорах, що було серйозною проблемою з огляду на стрімке зростання YouTube TV. Але оскільки цей колір є ключовим для фірмового стилю платформи, дизайнери повинні були добре подумати над тим, як його змінити.
Щоб обрати новий червоний колір, який почав з’являтися на сайті кілька місяців тому, команда дизайнерів YouTube шукала кольори, які б відповідали творчим принципам компанії — бути привітною, привабливою, динамічною та уніфікованою. За словами продакт-менеджерки Лінди Хонг, вони «трималися подалі від кольорів, які здавалися домінуючими, холодними або корпоративними», і зупинилися на більш м’якому відтінку.

Дизайнери також впровадили новий градієнт від червоного до пурпурного і врахували, як часто червоний з’являється на сайті. Обмеживши його конкретними знаками бренду та додатками інтерфейсу, такими як іконка полум’я для відео в розділі «Тренди» та анімація феєрверку, яка активується, коли користувачі натискають кнопку «Мені подобається», він став менш перевантажуючим.