Мережа автозаправних комплексів UKRNAFTA розпочала масштабний збір для 13-ї бригади Національної гвардії України «Хартія». Мета спільної ініціативи — зібрати 100 млн грн для укомплектування екіпажів безпілотних систем і наземних роботизованих комплексів «Хартії». Механіка збору проста: з кожного літра 95 Energy, дизеля, кави чи хот-догу, придбаних на АЗС UKRNAFTA, одна гривня перераховується на підтримку бригади.
Комунікаційну кампанію та айдентику розробила креативна агенція I AM IDEA, а продакшном займалась команда Tomin.Film.
Обличчями «Енергійного збору» стали Сергій Жадан та Василь Байдак — і кожен із них уособлює ключові сенси кампанії. Жадан — не просто відомий поет і музикант, а боєць бригади «Хартія», для якої йде цей збір. Байдак же давно асоціюється з людиною, яка словом здатна об’єднати українців на донати. Тому у ролику саме він і задає ритм кампанії.
Айдентика кампанії теж працює на швидкість збору.
«Саме те, що це військовий збір, змушує думати не про мілітарну естетику, а про ефективність та спосіб передати енергійність візуально. Чим більше людей помітять кампанію, та відчують необхідну емоцію, тим швидше ми зможемо закрити потреби військових. Саме тому ми обрали яскраві та «енергійні» кольори, які одразу ж створюють сильний контраст серед комунікації на АЗС та привертають увагу. Скошені літери додають динаміки, створюючи відчуття швидкості. В комплексі всі це елементи працюють на ідею, що донат має відбутися невідкладно», — додають Кирило Лєсной та Анастасія Геруля, дизайнери I AM IDEA.