У цьому сезоні закоханих McDonald’s торкається сердець філіппінців своєю кампанією, розробленою агенцією Leo Manila.
Ролик оспівує тиху силу кохання у крихкі моменти життя — особливо перед обличчям старіння.
Реклама розповідає історію пари, чиє кохання залишається непохитним протягом багатьох років, а McDonald’s слугує мовчазним свідком їхніх найцінніших моментів. Коли вони разом долають реалії дорослішання, їхній зв’язок зміцнює простий ритуал — щотижневий візит до McDonald’s.
Відданий чоловік терпляче чекає, поки дружина готується до побачення, і навіть ніжно малює їй брови, коли її тремтячі руки вже не можуть цього робити. Ці прості, але глибокі жести втілюють суть любові — терплячої, доброї та непохитної.
Ролик «Love Ko ‘To Forever» виходить на екрани в той час, коли соціальна ізоляція та самотність стають все більш поширеними в Азії внаслідок швидкого старіння населення. За даними Азійського банку розвитку, до 2050 року кожна четверта людина в Азії буде у віці понад 60 років, що робить історії, які оспівують старіння та дружбу, більш важливими, ніж будь-коли.