Актор Орландо Блум став новим амбасадором бренду модного одягу, окулярів, годинників і мобільних телефонів Porsche Design, привносячи голлівудський стиль у світ розкішних годинників та окулярів.
Давній шанувальник Porsche, зірка «Піратів Карибського моря» знявся у рекламній кампанії бренду, де він демонструє годинник Chronograph 1, що був вперше представлений у 1972 році та натхнений панеллю приладів автомобіля Porsche 911, а також позував в сонцезахисних окулярах P’8478.
«Орландо Блум ідеально підходить для Porsche Design, тому що він дійсно втілює наш стиль життя, а також наші спільні цінності автентичності, стилю і пристрасті до досконалості, які відображаються в його відданості своєму ремеслу, — сказав Штефан Бушер, генеральний директор Porsche Lifestyle Group. — Як визнаний актор з міжнародним ім’ям і популярністю у всьому світі, Орландо ще більше посилить глобальну впізнаваність Porsche Design і позитивне сприйняття нашого бренду. Ми пишаємося тим, що він приєднався до нашої команди, і з нетерпінням чекаємо спільної роботи над багатьма надихаючими та інноваційними проєктами».