Гурт The DunKings повертається на Супербоул.
Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ оголосила про своє повернення у Велику гру, показавши рекламний ролик, який розкриває наступну главу The DunKings — вигаданого бойз-бенду, на чолі якого стоїть актор Бен Аффлек.
Цього разу Аффлек залучив свого брата Кейсі та іншого актора і бостонця Джеремі Стронга. У ролику «The Bean Method» брати закликають Стронга вийти з гримерки, а потім знаходять його повністю зануреним у відро з кавовими зернами.
«Ми ж знімаємося в рекламі Dunkin’ Donuts, так? — запитав Стронг. — Я просто намагаюся знайти персонажа».
«The Bean Method» був створений незалежною креативною студією Artists Equity, заснованою Беном Аффлеком і його давнім другом і колегою по акторському цеху Меттом Деймоном.
Dunkin’ вперше представили The DunKings під час минулого Супербоула. До складу гурту входили Аффлек, Деймон та колишній квотербек НФЛ і семиразовий чемпіон Супербоула Том Бреді.