Колег з українського рекламного ринку запрошують долучитися до опитування щодо витрат на участь у пітчингу, яке проводить Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у співпраці з Всеукраїнською рекламною коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями Європи.
Кожен пітч має свою ціну: час, гроші та зусилля. Але де проходить межа? Індустрія знаходиться на переломному етапі, і єдиний шлях уперед — це підкріпити позицію реальними цифрами. Завдяки гравцям рекламно-комунікаційного ринку Європи будуть зібрані дані, необхідні для обґрунтованої адвокації та трансформації індустрії.
До участі запрошуються фахівці, які обіймають такі посади:
- керівники вищої ланки (CEO, CIO, CMO, CFO тощо);
- президенти, віцепрезиденти, SVP, EVP;
- директори/супервайзери;
- керівники департаментів/груп;
- асоційовані фахівці.
Дані, які учасники нададуть, залишаться повністю анонімними та увійдуть до всебічного галузевого звіту, підготовленого у партнерстві з Kantar для просування суттєвих змін у процесі пітчингу.
Опитування займе близько 20 хвилин і включає питання щодо:
- кількості та вартості пітчів у 2024 році;
- розподілу ресурсів;
- цінності виграних пітчів.
Опитування знаходиться за посиланням.
Дедлайн участі — 17 лютого.