Heinz прибрав свій логотип, щоб відзначити ідеальні поєднання продуктів
30 Січ 2025, 11:33

Heinz прибрав свій логотип, щоб відзначити ідеальні поєднання продуктів

Чи багато брендів мають достатньо сміливості, щоб вийти на ринок без логотипу на рекламі?

«It has to be…» — нова кампанія Heinz UK та агентства Wieden+Kennedy London, яка робить саме це, зосереджуючись на ідеальних поєднаннях продуктів харчування.

Знайомі обриси культової «рамки» Heinz залишаються, але звільняють місце для картоплі фрі, тостів, хліба та пасти.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео