Бренд шоколаду Cadbury представив кампанію «Made to Share», розроблену у партнерстві з глобальним креативним агентством VCCP.
Вона прославляє щоденні прояви доброти, які зближують людей, а також представляє лімітовану серію паковання для шоколаду Cadbury Dairy Milk, яке підказує, як можна поділитися шматочками, що містяться всередині.
Кожне лімітоване паковання пропонує, як можна розділити шоколад: у «справедливих» пропорціях, що базуються на відносній щедрості кожного друга чи члена родини.
Одна плитка втілює в життя розподіл праці, який є запорукою успішної подорожі: половина батончика — для того, хто вів машину, менша частина — для того, хто орієнтувався на місцевості, і лише кілька кубиків — для того, хто спав усю дорогу.
З 40 кубиками в кожній плитці оновлена упаковка пропонує новий веселий спосіб ділитися шоколадом, а також маленький спосіб відзначити щедрість близьких.