Через рік після того, як Sweethearts запакували свої цукерки з розмитими написами, щоб відобразити невизначені стосунки представників покоління Z, цього Дня святого Валентина бренд вирішив піти в іншому напрямку — відзначити сподівання зумерів на більш визначені стосунки за допомогою «Commitment Hearts».
Створена агентством Tombras, кампанія «Commitment Hearts» полягає в тому, щоб закликати до дотримання послань, які містяться на цукерках. Споживачі можуть відвідати спеціальний сайт, відсканувати цукерки своїм мобільним пристроєм і вжити реальних заходів, щоб втілити в життя послання, які на них написані.
Наприклад, відсканувавши цукерку «Move In?», людина потрапить на сайт мувінгової компанії, відсканувавши «Marry Me» — на сайт, де можна отримати cвідоцтво про шлюб, а відсканувавши «4Ever Ever?» — на сайт, де можна придбати відповідні надгробки у формі серця.
Ідея кампанії полягає в тому, що багато представників покоління Z та міленіалів, незважаючи на репутацію людей, які не ставляться до стосунків так серйозно, як попередні покоління, насправді хочуть мати серйозні стосунки (39%) або закохатися вперше чи навіть востаннє (34%).