Косметичний бренд Kiehl’s представив кампанію, яка повністю складається з лобкового волосся.
Вона була випущена після того, як попередня реклама з моделями з видимим лобковим волоссям у вітринах магазинів були піддані цензурі. Цей сміливий крок пов’язаний з тим, що бренд прагне кинути виклик суспільним табу на волосся на тілі та переломити ситуацію з цензурою лобкового волосся в рекламі.
У новій серії реклами зображення моделей замінено на сміливі заголовки, написані лобковим волоссям.
Джон Саєнц, президент глобального бренду Kiehl’s, підкреслив, що лобкове волосся є природною частиною людського тіла, і що бренд зосереджений на тому, щоб пропонувати інклюзивні рішення для всіх потреб догляду за шкірою.
«Наша реакція на цензуру зображень Kiehl’s Personals підкреслює нашу прихильність до чесної розмови про волосся на тілі та наші інтимні місця, а також до подолання застарілих суспільних табу», — зазначив Саєнц.