У той час як питання доступності продовжує хвилювати серця та уми канадців, IKEA продовжує давати можливість покупцям зекономити, інвестуючи більше коштів у зниження цін на ще більшу кількість товарів та розгортаючи розважальну рекламу для популяризації своїх зобов’язань.
Нова рекламна кампанія підкреслює прагнення бренду допомагати канадцям знаходити добре продумані, доступні рішення, які також допомагають їм насолоджуватися кращим повсякденним життям вдома.
Рекламний креатив від агентства Rethink використовує тропи з реклами преміальних лайфстайл-брендів, щоб підкреслити високу якість та доступний дизайн товарів ІКЕА.
Серія рекламних роликів замаскована під рекламу люксових брендів, перш ніж Йонас, культовий голос шведського бренду, оголошує, що «Насправді це IKEA», а на екрані з’являється низька ціна на товари IKEA.