7 країн, 7 мов, 6 аудіокниг, 6 громадських організацій, 2 герої та одна спільна проблема — інклюзивна комунікація серед підлітків у школах.
Українська команда BRND WGN стала частиною великого європейського проєкту ACT-INCLUSIVE, у рамках якого агенція створила унікальний комікс, який допомагає підліткам зрозуміти важливість інклюзивної комунікації. Він розповідає історію дівчинки Мії та її «монстрів» — емоцій, які виникають у неінклюзивному середовищі.
«Метою коміксу було створити історію, яка одночасно навчала б і розважала. Ми обрали формат щоденника, у якому розповідається про емоційні виклики Мії у спілкуванні з однолітками. Щоб зробити тему доступнішою, ми створили метафору у вигляді вигаданих монстрів, які уособлюють переживання дитини в неінклюзивному середовищі», — розповідає Тоня Кондакова, партнерка та креативна директорка BRND WGN.
На етапі реалізації команда агенції продумувала такі деталі, як кольорова палітра, щоб комікс був доступний і для дітей із порушеннями зору. Також на основі цього коміксу було розроблено аудіоадаптації на 7 мов, що ще більше розширює аудиторію цієї історії.