ЮНІСЕФ зобразила проблему недоїдання у колекції керамічних тарілок
15 Січ 2025, 17:21

ЮНІСЕФ зобразила проблему недоїдання у колекції керамічних тарілок

Агенція Dentsu Vietnam представила кампанію «Malnutrition Plates», спрямовану на підвищення обізнаності та збір коштів для програм ЮНІСЕФ з харчування у В’єтнамі шляхом перетворення повсякденного посуду на символи адвокації.

Недоїдання залишається важливою, але часто ігнорованою проблемою у В’єтнамі, від якої страждають мільйони дітей. Кампанія прагне привернути увагу до цієї невидимої кризи, представляючи відповідну статистику за допомогою яскравих дизайнів на керамічних тарілках.

У партнерстві з в’єтнамським брендом вишуканої порцеляни Minh Long кампанія представляє колекцію керамічних тарілок, покликаних відобразити вплив недоїдання. Посуд можна придбати на спеціальному мікросайті, офіційному вебсайті Minh Long, основних платформах електронної комерції та в окремих торгових точках по всьому В’єтнаму.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Доходи від продажу тарілок будуть безпосередньо спрямовані на підтримку програм ЮНІСЕФ, спрямованих на забезпечення харчування, навчання медичних працівників та допомогу сім’ям.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео