McDonald’s презентував своє нове меню McValue за допомогою кампанії за участю актора і професійного реслера Джона Сіни.
У телевізійному ролику Сіна пояснює пропозиції, доступні в меню McValue, перед тим, як перейти до більш натхненної промови. Реклама закінчується тим, що реслер робить свій фірмовий жест «ти мене не бачиш», а потім зникає.
Розширення асортименту страв, включно з пропозицією «Купуй одну, додай другу за $1», відбувається після періоду, коли мережа фаст-фуду боролася з чутливими до цін споживачами, а також після першого падіння продажів у США з початку пандемії.
Окрім 30-секундного телевізійного ролика та розширеного відео на YouTube з додатковими моментами сюрреалізму, Сіна з’являється у додатковому контенті у соціальних каналах McDonald’s.
McValue також передбачає партнерство McDonald’s з більш ніж десятком брендів, включаючи YouTube, Tinder, Roku, American Airlines і Lyft, які протягом січня нададуть рекламні пропозиції на суму понад 3 мільйони доларів.
Пропозиції у застосунку McDonald’s включають безкоштовну середню картоплю фрі при покупці на 1 долар щоп’ятниці цього року та безкоштовний сендвіч МакКріспі для нових користувачів.