MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
26 Гру 2024, 16:22

MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах

Агенція стратегічного маркетингу MAKE SENSE у партнерстві з Kernel, світовим лідером у виробництві соняшникової олії, запустила комунікацію для бренду Bestolie-Kernel у Нідерландах. Цей проєкт є частиною міжнародної експансії Kernel і має на меті розширити ціннісну пропозицію компанії для європейських B2B партнерів та розвивати бренди у В2С сегменті.

Щоб запустити комунікацію у Нідерландах, агенція дослідила місцеві кулінарні звички, проаналізувала очікування споживачів від продуктів та культурні особливості регіону, щоб побудувати комунікацію, яка резонує із локальною аудиторією. Загальна комунікаційна платформа була продумана так, щоб її можна було легко масштабувати на інші європейські ринки.

MAKE SENSE розробили:

  • Креативну платформу, що базується на філософії життя на сонячній стороні та створює емоційний зв’язок з європейськими споживачами.
  • Комунікацію, яка розповідає історію продукту: від сонячних полів до радісних кулінарних моментів.
  • Кампанію у digital, яка включає відеоролики, банери, landing page та інші креативи для соціальних мереж.
Наше завдання — підтримувати українських лідерів, які розширюють свою експансію у світі і роблять це, створюючи нові ціннісні рішення.
Кирило Терещенко
власник MAKE SENSE
Запуск Bestolie-Kernel демонструє, як українські компанії можуть виходити за межі звичайного експорту продукту. Ми пропонуємо нашим B2B-партнерам комплексні рішення: від постачання якісної продукції до підтримки бренду та його просування на експортних ринках.
Ольга Твердохліб
керівниця відділу маркетингу компанії Kernel

Розкажіть друзям про новину